Obsługa ZUS
Na barkach każdego przedsiębiorcy spoczywają przeróżne zobowiązania, między innymi prowadzenia dokumentacji kadrowej-płacowej związanej z ZUS (szczególnie gdy przedsiębiorca jest jednocześnie pracodawcą).
Na barkach każdego przedsiębiorcy spoczywają przeróżne zobowiązania, między innymi prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z ZUS (szczególnie gdy przedsiębiorca jest jednocześnie pracodawcą). Przepisy Kodeksu Prawa Pracy ulegają częstym nowelizacjom, a ZUS wprowadza co jakiś czas zmiany w rozporządzeniach lub całkiem nowe rozporządzenia, co bywa kluczowe dla poprawności i rzetelności prowadzenia dokumentacji związanej np. z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Obsługa ZUS – skorzystanie z tej kompleksowej usługi, będącej częścią oferty biura rachunkowego Golden Kite, pozwala przedsiębiorcom oszczędzić czas i pieniądze – nie musi on bowiem prowadzić rozbudowanego działu kadrowo-płacowego, ani przeznaczać własnego czasu na prowadzenie dokumentacji.
Obsługa ZUS – Bielsko
Biuro rachunkowe Golden Kite oferuje swoim Klientom kompleksową obsługę spraw kadrowo-płacowych związanych z ZUS. Niezależnie od formy prawnej działalności gospodarczej, zespół profesjonalistów z biura rachunkowego Golden Kite zapewni firmie:
- kontrolę prawidłowości rozliczeń z ZUS,
- audyt kadrowo-płacowy,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS,
- obliczanie wysokości składek ubezpieczeniowych ZUS, należności z tytułu funduszu pracy, świadczeń chorobowych i innych,
- archiwizację dokumentów kadrowych oraz tych związanych z ZUS,
- aktualizację wszelkich danych płatnika w systemie ZUS,
- zgłaszanie nowych pracowników w ZUS,
- zgłaszanie do ZUS zmian w stosunku pracy pracowników, w tym wyrejestrowanie po wygaśnięciu,
- sporządzanie raportów miesięcznych dla każdego ubezpieczonego zatrudnionego,
- wysyłkę do ZUS zwolnień lekarskich i zaświadczeń o zasiłkach,
- przygotowanie informacji o należnych składkach do ZUS (ich wysokości, terminach spłat),
- przygotowanie druków do ZUS,
- sporządzanie deklaracji DRA, RCA, RSA i innych.