Strona główna Aplikacja Saldeo

Nowoczesna księgowość z wykorzystaniem Saldeo

Ułatwienie współpracy z Biurem Rachunkowym Golden Kite za pomocą aplikacji Saldeo

W Biurze Rachunkowym Golden Kite korzystamy z najnowszych technologii. Jedną z używanych przez nas aplikacji jest Saldeo, programu do elektronicznego obiegu dokumentów, który automatycznie odczytuje dane z dokumentów księgowych i integruje się z wieloma systemami księgowymi czy ERP. Zapewniamy naszym klientom szkolenie, które umożliwia swobodne korzystanie z tej aplikacji.

Saldeo

Jakie są korzyści z automatyzacji procesów przekazywania i przetwarzania dokumentów firmy?

Skrócenie czasu przekazywania i obiegu dokumentów firmy

Redukcja kosztów nawet o 50%

Stały wgląd do zawsze aktualnych danych finansowych i podatkowych firmy

Ułatwienie w zarządzaniu dokumentami i wystawianiu faktur

Ułatwienie w zarządzaniu firmą i podejmowaniu decyzji

Dzięki automatyzacji procesów w wielowymiarowym Biurze Rachunkowym Golden Kite, klienci mogą oszczędzić czas i zasoby, a także skupić się na strategicznych aspektach biznesu.

Działajmy razem